Alles Over Ouderschap EenVader en moeder die vreugdevol dochter in groen gebied lopen - Alles Over Ouderschap Banier

Alles over ouderschap Sitemap

Ouderschap - AllAboutParenting.org
Wil jij dat je ouderschap effectief en belonend is? Ontdek bruikbare tips en praktisch advies van andere ouders over alles wat met het ouderschap te maken heeft!

Bedplassen
Wat kun je doen als je kind de neiging heeft om in bed te plassen? Bekijk dit nuttige advies. Leer hoe je ermee om kunt gaan.

Bijbelverhalen voor kinderen
Bekijk de volgende tips eens over het delen van Gods Woord met kinderen. Jezus nam de tijd om kinderen de waarheid te vertellen. Hij was een geweldig voorbeeld voor ons.

Christelijk ouderschap
Ontdek tips over de opvoeding van je kind volgens Gods principes. Wat zijn de grondbeginselen van tuchtiging en opvoeding?

Christelijk thuisonderwijs
Ontdek de feiten over de Christelijk keuze om je kinderen thuis zelf les te geven. Ontdek hoe verschillende gezinnen het thuisonderwijs benaderen.

De werkende moeder
Ben jij gestrest? Doe jij je best doet om alle karweitjes voor elkaar te krijgen en om in de behoeften van elk onderdeel van je gezin te voorzien? Vind hier hulp.

Het ouderschap
Wat zijn de sleutels tot een goed ouderschap? Wat kun je leren van de mensen die jou hierin zijn voor gegaan?

Kersttradities
Ontdek hier enkele praktische tradities die jouw kinderen de waarden achter de gebruiken kunnen leren. Gebruik het kerstfeest om je kind de ware reden voor onze feeststemming te leren.

Kinderen met bijzondere behoeften
Welke tips hebben jullie voor ouders van kinderen met bijzondere behoeften? Leer van het perspectief van een jonge vrouw met zogenaamde 'special needs'."

Kinderen tuchtigen
Wanneer moet een ouder beginnen met de tuchtiging van zijn kinderen? Leer waarom het zo belangrijk is voor hun ontwikkeling en ontdek enkele primaire, effectieve principes.

Kindergebeden
Hoe kun jij een kind leren bidden? Hoe kun je hem leren wat te zeggen en wat te verwachten? Begrijp het belang van kindergebeden.

Opvoedstijlen
Welke invloeden bepalen de opvoedstijl die door een ouder wordt toegepast? Wat is de invloed van de eigen kindertijd op de invulling van het ouderschap?

Ouderlijke vaardigheden
Leer hoe je wijsheid kunt overdragen op het gebied van tuchtiging, onderwijs en financiën. Help je kind om een verantwoordelijke volwassene te worden.

Ouderschapsplan
Leer de belangrijkste en meest waardevolle zaken over het ouderschap en hoe je de zaakjes soepel kunt laten lopen. Waardeer wat het belangrijkst is.

Tips voor het ouderschap
Ben jij mentaal voorbereid op wat het ouderschap van je zal vergen? Wil jij een betere vader of moeder zijn? Zoja, begin hier!

Vrede in de openbare school
Vrede vinden in de openbare school kan een serieus probleem zijn voor de gelovige jongere. Ontdek hier enkele nuttige tips.

Woedebeheersing voor ouders
Merk jij dat je kwaad wordt op je kinderen? Ontdek praktische manieren om het hoofd koel te houden en je kinderen te helpen om van hun fouten te leren.



WAT DENK JIJ?
Wij hebben allemaal gezondigd en verdienen allemaal Gods oordeel. God, de Vader, stuurde Zijn eniggeboren Zoon om dat oordeel op Zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. Jezus, de Schepper en eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op Zich te nemen die wij verdienen. Volgens de Bijbel werd Hij begraven en stond Hij op uit de dood. Als jij dit werkelijk gelooft, er in je hart op vertrouwt en alleen Jezus als je Redder aanvaardt door te zeggen: "Jezus is Heer", dan zul je van het oordeel gered worden en de eeuwigheid met God in de hemel doorbrengen.

Wat is uw reactie?

Ja, ik wil Jezus volgen

Ik ben al een volgeling van Jezus

Ik heb nog steeds vragen



Copyright © 2002-2021 AllAboutParenting.org, Alle rechten voorbehouden